Salam Blogger

My photo
seorang isteri kpd suami tercinta..mama pd puteri tersyg...dan guru kpd murid2.. blog ni ditujukan khas buat anakanda tercinta..we luv u syg

Tuesday, December 14, 2010

something happen!!

syoknye die gigit mainan..
ade sesuatu terjd pada eisha smlm...13/12/2010...cian sgt kat die...mama die yg salah.
terkejut sgt sbb benda ni terjadi.aku panik gak time tu..eisha menangis Ya Allah aku xtahu nak watpe...eisha jatuh katil sbnrnye pg smlm..time tu papa baru g keje.aku plak ade dgn eisha.time tu eisha tdo lg.ntah mcm mana xperasan dia dah bangun aku plak xde.aku panik sgt2 sbb tinggal sorang je kat umah.dgr je eisha nangis aku terus dukung dia.aku xtahu nak watpe terus call papa...papa kata cuba tgk ada lebam2 ke and then bg dia susu.kalo leh minum dan xmuntah means ok le.aku terus wat dan tgk tgn dgn kaki serta bdn dia.takut ade lebam tau takut patah ke.eisha lepas 10 min stop crying..aku tgk relex je die...hehe..pastu trus sambung main cam biasa.aik dlm hati aku berkata " xsakit ke si comel eisha ni...?"ish2 terus gelak ketawa...aku tgk die xmuntah kepala dgn tgk serta bdn die xde lebam2...aku tgk die pun ceria je...nasib xde pe2..eisha2...takut mama tau.satu hari aku duk je dgn die xnak die keseorangan."eisha mama minta maaf yer..mama syg eisha tau..mama janji pasni mama akan lbh hati2"syg anak mama...
tula pengalaman aku sepanjang cuti sek jaga my little princess ni.die dah semakin lasak dan nak main je keje die...2 hari lg 15/12/2010 genaple umur eisha 7 bulan...yahoo...anak mama dah besar...:)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...